. Mijn hart zat echt in mijn keel! Gelukkig was LovelyVB in de bak ernaast Lab aan het longeren en ik heb haar gevraagd mij te helpen wat ze gelukkig deed (isn't she lovely?
). Dorus ging Labje uitstappen en LovelyVB kwam bij mij in de longeerbak. Toen Tinka weer wat wilde proberen heeft ze haar opgejaagd en lekker door laten rennen. Iedere keer dat Tink weer wat probeerde wat niet mocht joeg Lov haar weer weg, op een gegeven moment ging het gelukkig beter. De dag ervoor had ik ook al zo'n geintje toen ik aan het uitstappen was, ze pakte het bit vast en probeerde omhoog te komen, ik heb haar toen een rotschop verkocht en toen ging het weer goed. Ook vind ik dat ze op het moment veel feller is tegen die kleine Dinti, die krijgt af en toe een knauw van haar, niet te geloven! Goed het probleem is dus denk ik dat Tinka bezig is te kijken hoe ver ze kan gaan
. Hoe zou dit komen? en nog belangrijker: hoe ga ik dit oplossen? De theorie van LovelyVB is dat ik sinds ik Tinka heb verhuisd naar de pensionstalling dat haar leven natuurlijk zeer ingrijpend is veranderd, en dat ze nu pas echt aan het werk wordt gezet en daarom nu van alles gaat uitproberen. Alle tips zijn welkom! 
.

. Ze heeft hard moeten werken (en ik ook pfff) maar het ging heel erg goed. Vanmiddag is ze ook zowaar nog een paar rondjes in de stapmolen geweest (voor de eerste keer), en dat viel me reuze mee, na een paar keer het hek tegen haar kont te hebben gehad liep ze keurig
.
. Ben zo blij dat ze het zo snel door had, en nou ga jij zeggen dat het de volgende keer weer mis kan gaan
. Paarden horen toch ook consequent te zijn