Beter paardrijden kun je leren.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gulpje

Berichten: 8073
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 11:05

Gulpje schreef:
Ik heb het besteld, ben benieuwd!



Ik had het de volgende dag al binnen! Lachen

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-04 11:54

Gulpje schreef:
Ik had het de volgende dag al binnen! Lachen


Kijk das nou het betere werk Lachen Veel leesplezier Gulpje Knipoog maar dat zal wel lukken met dit boek denk ik Haha!

Gulpje

Berichten: 8073
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: In Uranus

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 12:49

Dat weet ik wel zeker! Vanavond ga ik erin beginnen Lachen

chanty94
Berichten: 168
Geregistreerd: 27-04-02
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 13:56

Inderdaad een goed boek! Heb het van mijn instructrice gehad... Heb nog een ander boek van Ulrike, en ook van Coby. Ben stiekum errug jaloers dat je bij ze traint. Hihi... Ben erg fan! Vooral van Marlies. Coby is uiteraard ook super, maar speelt onbewust beetje mee dat Marlies mijn leeftijd heeft denk ik. Mijn grote voorbeeld zeg maar! Maar jij mag er ook zijn hoor! Hoop dat je in de toekomst meer geluk hebt met je nieuwe aanwinst, en dat al de stress rondom het Idool gebeuren een beetje over het hoogtepunt heen in. Sterkte en succes!

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-04 13:22

chanty94 schreef:
Inderdaad een goed boek! Heb het van mijn instructrice gehad... Heb nog een ander boek van Ulrike, en ook van Coby. Ben stiekum errug jaloers dat je bij ze traint. Hihi... Ben erg fan! Vooral van Marlies. Coby is uiteraard ook super, maar speelt onbewust beetje mee dat Marlies mijn leeftijd heeft denk ik. Mijn grote voorbeeld zeg maar! Maar jij mag er ook zijn hoor! Hoop dat je in de toekomst meer geluk hebt met je nieuwe aanwinst, en dat al de stress rondom het Idool gebeuren een beetje over het hoogtepunt heen in. Sterkte en succes!


Dank je wel Bloos Lachen en jij ook veel lees plezier,je heb in ieder geval de juiste boeken om te lezen en waar je echt wat aan heb. Knipoog Succes in de paardesport.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-04 18:32

Ik heb hem ook al binnen (in een dag geloof ik) heb hem in een zucht uit gelezen en begin nu echt met het bestuderen van elk hoofdstuk Haha! Dan leer je het beste las ik in het boek van KF Hempling....

Tessa_N

Berichten: 759
Geregistreerd: 14-09-01
Woonplaats: Reeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-04 09:55

Het lijkt me wel een interessant boek, maar voordat ik hem ga kopen wil ik graag nog wat meer erover weten.
Gaat het boek alleen maar over dressuurtraining? of worden er ook andere dingen in besproken?

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-04 11:45


irisiris
Berichten: 75
Geregistreerd: 08-06-04
Woonplaats: ngein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:23

Effe een vraagje over die site he: als je meerdere boeken wil bestellen, moet je dan voor elk boek porto kosten betalen? Je kan nl niet meerdere boeken tegelijk bestellen, en dus voor elk boek een aparte bestelling plaatsen, maar als je er een aantal achter elkaar plaatst, zouden ze dat toch moeten zien? Lijkt mij nl een beetje overdreven als ze ook 4 boeken teglijk kunnen verzenden...

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 15:59

Jaajaa een beetje reclame maken voor jezelf Haha!.. hihi grapje hoor, ik zal eens kijken.. Heb verder nog geen rijboeken aangeschaft.. ik kijk meestal alleen de plaatjes Bloos

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 18:28

irisiris"]
Effe een vraagje over die site he: als je meerdere boeken wil bestellen, moet je dan voor elk boek porto kosten betalen? Je kan nl niet meerdere boeken tegelijk bestellen, en dus voor elk boek een aparte bestelling plaatsen, maar als je er een aantal achter elkaar plaatst, zouden ze dat toch moeten zien? Lijkt mij nl een beetje overdreven als ze ook 4 boeken teglijk kunnen verzenden...
[/quote]

Dat is een ding wat ik niet weet sorry Scheve mond

[quote="youngster schreef:
Jaajaa een beetje reclame maken voor jezelf Haha!.. hihi grapje hoor, ik zal eens kijken.. Heb verder nog geen rijboeken aangeschaft.. ik kijk meestal alleen de plaatjes Bloos



Staan ook leuke plaatjes in hoor Knipoog Tong uitsteken

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 18:45

Ik zat al op zo'n opmerking te wachten eigenlijk Haha! haha, misschien is het een leuk verjaardagscadeau voor mijn zusje..

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-04 21:14

(kijk net in je profiel) Weeh we schelen maar een paar uur!!! Waarom rij ik nog maar L1 en jij bent zo goed.. (misschien door je talent? Haha!)

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-04 21:22

lowara schreef:
(kijk net in je profiel) Weeh we schelen maar een paar uur!!! Waarom rij ik nog maar L1 en jij bent zo goed.. (misschien door je talent? Haha!)


Hihi Bloos omdat ik een heel goed team achter me heb gehad die het me ook mogelijk maakte Lachen (lees Opa en Oma en Coby van Baalen) maar mischien is dit boek een begin voor NOG beter paard te leren rijden Knipoog veel succes OK dan!

Olrike

Berichten: 1227
Geregistreerd: 27-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-04 22:07

Ik vind het echt kei leuk voor je dat je zo op de voorkant van een boek staat. Dat gebeurt maar bij weinig mensen.

Ik ga morgen op mijn fietsje om 8 uur naar de boekenwinkel om de boek te kopen/bestellen. Lijkt me een interresant boek, en zeker als het dadelijk zomervakantie is.

Ik denk dat je jezelf gelukkig mag prijzen met het team dat achter je staat (je opa en oma en Coby) Daar ben ik wel heel jalours op.

Nog veel succes is je toekomstige carriere.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-04 22:19

Olrike schreef:
Ik vind het echt kei leuk voor je dat je zo op de voorkant van een boek staat. Dat gebeurt maar bij weinig mensen.

Ik ga morgen op mijn fietsje om 8 uur naar de boekenwinkel om de boek te kopen/bestellen. Lijkt me een interresant boek, en zeker als het dadelijk zomervakantie is.

Ik denk dat je jezelf gelukkig mag prijzen met het team dat achter je staat (je opa en oma en Coby) Daar ben ik wel heel jalours op.

Nog veel succes is je toekomstige carriere.

Groetjes Sanne Lovers Olrike N


Dank je wel Bloos Lachen Ik ben ze er ook zeer dankbaar voor Haha!
Je zal er geen spijt van krijgen,ben het boek nu weer aan het lezen voor de 4de keer ofzo Tong uitsteken

Pivanti

Berichten: 5107
Geregistreerd: 05-01-04
Woonplaats: Duiven

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 19:15

Het lijkt mij ook een super goed boek!! Ik ga morgen denk ik even in de
boekhandel ga kijken *LOL*

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-04 21:15


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 12:05

Ik heb het boek gehad en gelezen en vond het eerlijk gezegd allemaal nog al slechte herhaling van andere paardenboeken. Ik kan niet zeggen dat ik iets van geleerd heb. Ga dan ook gebruik maken van de garantie die ik trouwens wel gezeldig vind. De service is ook super, het boek was er de volgende dag al.

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-04 12:11

Fellor schreef:
Ik heb het boek gehad en gelezen en vond het eerlijk gezegd allemaal nog al slechte herhaling van andere paardenboeken. Ik kan niet zeggen dat ik iets van geleerd heb. Ga dan ook gebruik maken van de garantie die ik trouwens wel gezeldig vind. De service is ook super, het boek was er de volgende dag al.


O jammer dat je er niks aan heb gehad,ik heb er wel dingen van opgestoken,maar weet natuurlijk niet welke boeken jij ervoor heb gelezen??Maar toch vind ik het vreemd,want Ulrike heeft een hele andere kijk op dingen dan in de meeste boeken vermeld staan.Maar ja jammer,volgende keer beter. Knipoog

bleuke

Berichten: 193
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Munsterbilzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 15:55

Ik heb het gisteren gekocht in de Fnac in Brussel. Danielle, je bent beroemd Haha!

Het is mijn eerste paardrij boek en er staan oa. leuke tekeningen in over hoe je je een mentale voorstelling moet maken van je zit. De 'stekker' in je zadel en de Donald Duck staart vond ik wel grappig maar ben nog even aan het nadenken wat die Donald Duck staart dan wel betekent, om je evenwicht beter te kunnen houden Verward

Ik kan niet vergelijken met andere boeken maar vind het dus wel een aanrader voor beginners.
Ik ga het ook nog een keer of 3 lezen en dan hopen dat ik zo goed rijd als Danielle Tong uitsteken

Groetjes

StalDoorstap

Berichten: 6691
Geregistreerd: 19-04-02
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 21:28

Wat een Donald Duck staart is weet ik niet, wel krijg ik van mijn instructeur te horen dat ik een "eendenkont"moet maken om goed te zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-04 22:00

DaniellevA schreef:
O jammer dat je er niks aan heb gehad,ik heb er wel dingen van opgestoken,maar weet natuurlijk niet welke boeken jij ervoor heb gelezen??Maar toch vind ik het vreemd,want Ulrike heeft een hele andere kijk op dingen dan in de meeste boeken vermeld staan.Maar ja jammer,volgende keer beter. Knipoog


Vind het boek ook niet perse echt slecht, maar vind het gewoon voor gevorderde ruiter, tsja. Het waren dingen waar ikzelf al allemaal mee bezig ben en die ik allemaa al eens eerder gelezen had. Maar denk dat het inderdaad voor sommige mensen wel een hulpje kan zijn.

Lindatjuhhh

Berichten: 118
Geregistreerd: 10-09-03
Woonplaats: Kerkrade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-04 15:01

Ik heb het boek ook besteld, ik ben toch wel benieuwd. Enne Danielle je profiel is echt supergaaf! Jij hebt echt mazzel met zo'n team achter je!

DaniellevA

Berichten: 432
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-04 20:00

Lindatjuhhh schreef:
Ik heb het boek ook besteld, ik ben toch wel benieuwd. Enne Danielle je profiel is echt supergaaf! Jij hebt echt mazzel met zo'n team achter je!


Dank je Bloos heb er ook wel een tijdje over gedaan voordat me profiel klaar was.
En ik ben het team zeer dank baar,zonder hun was ik nergens. Bloos!

Veel Leesplezier met het boek. Knipoog