Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
), dus ik kan er niet zoveel over zeggen. Ik ben even de titel kwijt maar ik zal die even opzoeken. Ik ga het boek zeker eens aanschaffen denk ik. 
mekkera schreef:centred riding werkt! ook in de wedstrijdsport, al ben ik daar helemaal tegen!(wedstrijden dan...)
Coby"]
[quote="mekkera schreef:centred riding werkt! ook in de wedstrijdsport, al ben ik daar helemaal tegen!(wedstrijden dan...)

vraag" "mijn paard doet het niet" in rijtechnische problemen, nu komen jullie re toch wel uit) Ik ben eigenlijk tegen wedstrijden omdat je 'gewoon' iets overdoet als het fout gaat en in een wedstrijdrij je gewoon door
. Centred riding is een heel duidelijk boek hoe goed te zitten en te rijden. heb ook net gister een nieuw boek ontdenkt: verlichte rijkunst van Heather Moffet. vette eye opener!, voor de okkers die op mijn vraag gereageerd hadden (met veel ongeloof en walging) gister alles afgedaan en ja hoor...trots dat 'ie rond liep! Bedankt!