hierbij wil ik graag jullie mening horen, kijken wat jullie reacties hierop zijn,
het rijden met onze donya gaat niet van een leien dakje, ze weigert nl om de volledige hoefslag te nemen, het achterste gedeelte van de weide is nl onze "rijbak" en helemaal achter aan is een hek met wat spullen erachter, het probleem is nu dat als je op haar rijd ze beslist niet langs dat hek loopt (we hebben al van alles geprobeerd, laten kijken e.d), ze snijd gewoon een deel af, ze reageert niet op de mond op het been, zelfs niet als je de zweep gebruikt, ze gaat dan alleen laag bokken, het rare is nu als je langs haar loopt dan loopt ze er wel voorbij, ook als er iemand op zit en ik loop bv voor donya dan volgt ze me gewoon, dan is er niks aan de hand, maar zodra je weer alleen met haar de hoefslag volgt, dan stopt ze gewoon bij de bocht en gaat dan niet verder wat je ook doet, kim (van pinky en fellow) rijd nu ook op donya en dat gaat al wel beter, (durft ook wat meer) maar ze weigert gewoon om het achterste gedeelte te nemen ze snijd dan gewoon af, en dat is de bedoeling niet, nu dacht ik zelf omdat ze wel volgt zouden dit ook geen manegetrekjes zijn!!!!!, ze heeft daar nl in de manegelessen meegelopen, zou het dat ook niet kunnen zijn????
ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden, maar we gaan gewoon door, en hopelijk wint de aanhouder hahaha
groetjes

.