Volgens de DA komt dit door vorming van bindweefsel in de betreffende spiergroep waardoor deze niet tot de maximale uitslag gebruikt kan worden. Ik heb nu een supplement voorgeschreven gekregen dat de spieropbouw stimuleert en zorgt dat dat bindweefsel sneller wordt afgebroken en wordt vervangen door spierweefsel... Als ik het goed heb gelezen op de verpakking is het op basis van een bepaald eitwit met allerlei toevoegingen waaronder knoflook.... Dus na het eten stinkt ze uit der mond alsof je bij een shoarmatent staat
Ook heeft ie vrijdag het laatste stukje vastzittende rug losgemaakt, dit blijft nu ook wel goed gaan....
Gisteren tijdens het longeren ging het bijzonder goed, er zatten ook zowaar weer waarneembare zweefmomenten in der draf, ze begon ook beduidend ruimer te lopen. Het longeer werk is nu uitgebouwd tot een half uur en als het zo doorgaat moet het eind van de week wel op drie kwartier kunnen liggen. Vrijdag komt de DA weer en dan kijkt hij in hoeverre dit supplement is aangeslagen en dat we weer kunnen rijden...
Ik moet dat spul wel blijven gebruiken ook strax in het rijden tot het op is (ongeveer een maand)... moet eens nagaan of het op de dopinglijst voorkomt, en hoelang de wachttijd is ivm met de wedstrijden enzo...
Dus, al met al ben ik niet ontevreden, het gaat vooruit, misschien niet zo snel als ik gehoopt had, maar ik heb straks wel een fijn en soepel paard dat lekker in der vel zit... en dat mag best een dikke maand duren....
! Mark heeft eerlijk zijn problemen besproken en heeft al een lading commentaar over zich heen gehad! Hij zit hier vast niet op te wachten
hoeveel mensen maken er geen (grove) fouten met hun paarden en geven dan ook nog rustig hun paard (rot bok, stom dier etc) de schuld