Moderators: C_arola, Dyonne, balance, Nicole288, Neonlight, Coby, Sica
superpony schreef:Daar valt zo niks over te zeggen. We zien je paard niet en zien niet wat jij doet.
Hoe oud is de draver en wat is de historie? Sinds wanneer rij je hem of wordt hij gereden?
Heb je hem wel vrij zien galopperen? De ene draver pakt de galop wat makkelijker dan de andere. Naast de juiste hulpen is het ook belangrijk dat je het paard fysiek goed voorbereid op galopperen.
Wij hebben ooit een draver gehad die vrij wel altijd draf koos, maar onder het zadel goed heeft galopperen. Dat kost tijd en veel training.
Dandy200 schreef:leuk paard.Is vaak inderdaad een balans dingetje. Ik heb bij mijn draver de eerste periode niet gegalopeerd onder het zadel. Eerst aan de longe de galop hulp op stem bevestigd en vervolgens met behulp van stem ook het galop deel onder het zadel mee gepakt. Op de volte vinden ze vaak makkelijker en ik heb in het begin aan gefocust op het galopperen zelf, nog niet op tempo en gedragenheid. Toen het aanspringen eenmaal goed ging en Bub sterker en zekerder werd ben ik meer gaan werken aan de uitvoering van de galop.[ [url=m/JeK3KZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 bezoekers