nog een persoonlijk vraagje: je stérke punt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-01 10:14

pff, leuke vraag maar wel moeilijk. Ik heb denk ik veel zwakke punten, maar ik denk dat mijn sterke punt is met omgang van paarden, vooral met bange en zenuwachtige beestjes.
Bij paarden die af en toe een draakje zijn, zit ik er met een lachend gezicht op. Ik maak me niet zo druk om, wat ze uitvreten.

In de rijtechnische gedeelte, lukt het me aardig een paard ontspannen, en showerig te laten lopen. Helaas lukt het nog niet op wedstrijden. De zenuwen, en gebrek aan ervaring.

ineke

Berichten: 916
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-01 20:55

mijn sterke kant is mijn eindeloos geduld.Ik sta er zelf vaak van te kijken. Ik ben ook een enorme doorzetter en bijt me ergens in vast als iets niet lukt ik geef niet op . Vandaar dat ik nog steeds wedstrijden rijd .

Anne

Berichten: 1367
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 20:49

hoi,

Mijn sterke kant is dat ik heel zacht ben in mijn hulpen niet trek of schop enzo. En dat ik heel goed kan aanvoelen wanneer een paard wat gaat doen of hoe hij zich voelt. Helaas heb ik ook nog een hoop zwakke punten Haha! Boos! Bloos

-x- Daphne

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-01 21:22

Dooooorgaan !?

Mijn sterke punt is dat ik me inzet om te blijven verbeteren,ook al is dat soms zwaar...

cojo79
Berichten: 3577
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: ergens in nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-01 16:43

Mijn Geduld met paarden!!!!!

Ik heb alle geduld van de wereld om een paard iets te leren. Haha!

koetje

Berichten: 761
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: GOTHAMCITY

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-01 14:00

mijn sterke punt is: eigenwijs!
maar springen gaat echt mooi (op allebei) en voorwaarts rijden ook wel. maar ik ga niet van mezelf zeggen ow, ik kan alles beter dan een ander.
dit gaat goed, en mischien dat als er een ander op zit dat het nog wel beter gaat.