Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
kaatje77 schreef:Wat akelig TS.
Heel veel geduld en gewoon rijden.
Ik heb ooit mij enkel verbrijzeld bij het afstappen, paard had geen schuld. Na een paar maand 2 eigen hengsten zadelmak gemaakt er reed ik zo mee weg. Toen wou ik weer bij de handelaar aan het werk en zouden we een managepaard testen. Ik zat er huilend op.....einde carrière....was zo bang geworden. Dus weet echt wat je voelt.
Probeer het plezier er weer in te krijgen. Misschien grondwerk proberen of longeren?
kaatje77 schreef:Wat akelig TS.
Heel veel geduld en gewoon rijden.
Ik heb ooit mij enkel verbrijzeld bij het afstappen, paard had geen schuld. Na een paar maand 2 eigen hengsten zadelmak gemaakt er reed ik zo mee weg. Toen wou ik weer bij de handelaar aan het werk en zouden we een managepaard testen. Ik zat er huilend op.....einde carrière....was zo bang geworden. Dus weet echt wat je voelt.
Probeer het plezier er weer in te krijgen. Misschien grondwerk proberen of longeren?
Edit. Weet je de oorzaak ook waarom de pony gek werd en je eraf bent gevallen? Wellicht helpt dat bij het een plekje te geven.
Hinnik12 schreef:Ik wil best wat geld uit geven om er af te komen hoor. Ik vind het fijn om zelf standig mijn vertrouwen in pony's weer terug te krijgen dus wellicht ga ik 1 keer een pony leasen. Maar daar twijfel ik nog een beetje over.
Britta31 schreef:Ik heb het ook gehad op de manege.Paard ging links en ik rechts af.Toen een priveles gehad en dat heeft erg geholpen.En aangeven dat je graag een rustig paard zou willen.ik was ook onzeker op mijn eigen paard.Toen les aan huis gehad van een bokker en gewerkt aan het vertrouwen in hem en zijn vertrouwen in mij.En daardoor hebben we weer vertrouwen in elkaar gekregen.
ievie schreef:Hinnik12 schreef:Hoi allemaal,
Ik heb een priveles gepland en ik ga er voor! Ik hoop dat ik op deze manier niet meer bang ben en bovenal het plezier weer terug krijg!
Groetjes Hinnik12
Super dat je een les hebt gepland. Veel plezier!