Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
welmoedz schreef:Eh, ik zie dat je iedereen erbij hebt gehad behalve degene die er echt wat over kan zeggen; de dierenarts?
Devic schreef:Maar hij is wel goed aan het been. Zolang hij met z’n bolletje daar kan lopen waar hij wilt, is de minste kuitdruk voldoende voor een mooie versnelling, wijken enz enz
Jetm: We zijn nu toch al vanaf mei bezig. In het begin miste hij veel balans, dus snapte ik het wel. Daar hebben we veel aan gewerkt.
Maar zou hij nu nog steeds de kracht missen? Wil ik dan toch te snel?
Devic schreef:RianneH ik denk dat ik wel kan zeggen dat hij van Nature wat lui is. Die paar probleempjes die we gehad hebben gingen ook eerder over staken dan over er vandoor gaan. Ik zeg wel eens voor de grap dat hij liever ligt dan staat, haha.
Maar hij is wel goed aan het been. Zolang hij met z’n bolletje daar kan lopen waar hij wilt, is de minste kuitdruk voldoende voor een mooie versnelling, wijken enz enz.
Jetm: We zijn nu toch al vanaf mei bezig. In het begin miste hij veel balans, dus snapte ik het wel. Daar hebben we veel aan gewerkt.
Maar zou hij nu nog steeds de kracht missen? Wil ik dan toch te snel?
LiselotZorro schreef:Als je al vanaf mei bezig bent zou hij toch wel voldoende balans moeten hebben. Ik zou toch een andere instructeur proberen als je met deze niet verder komt. Dat wil niet zeggen dat je huidige niet goed is, maar dat het op dit moment even niet werkt.
LWDaisy schreef:Heeft het paard ooit nageeflijk gelopen? Voor die 6 jaar stilstaan, bedoel ik dan. Misschien kent hij dat gewoon niet?
, ...
[ [url=m/DylhnE.png]Afbeelding[/url] ]
Taucha schreef:Misschien dan toch meer balkjes en andere buik en achterhand versterkende oefeningen gaan doen. Klinkt alsof hij na 6 jaar lanterfanteren niet meer weet wat ie achter zijn schouders heeft zitten en zo alleen nog maar ontzettend op de voorhand loopt. Dan kun je lang zoeken naar nageeflijkheid.