Ze is nooit op de juiste manier ingereden en aangezien zij toen ze hem kocht nog niet veel ervaring had met van die sterke pony's.
heb ik er een weekje op gereden. ze liep toen hele tijd te hangen en uiteindelijk naar 5 min kreeg ik al kramp. beenhulp of zweepje hielp niet want dat schoot ze er gelijk van door met het bit tussen haar tanden.
het ging steeds beter en ze hing niet meer. totdat mijn vriendin er als eerst op ging liep ze gelijk weer te etteren en te hangen. en als ze de zweep overpakte ging ze gelijk weer heel snel en hangen aan dat bit. was ik er later op gegaan nou weer net zo gevoelig als ik haar een tikje gaf begon ze gelijk te steigeren. ik weet niet wat ze had oppeens zeker overgevoeligheid. dus toen liepen we terug over de dijk begon ze gelijk te steigeren.
en de volgende dag weer niks aan de hand. ze is daardoor heel onvoorspelbaar en aangezien der baasje geen eigen bak heeft is het erg moeilijk om te oefenen aangezien de bak waar in we rijden nu onder water staat.
dat hangen en bit tussen der tanden nemen is er nog steeds niet uit en ze blijft ook ZOOOOWWW sterk
heeft iemand tips of ervaring met sterke paarden....
alvast bedankt

kan dus eigenlijjk alleen met goed weer
alleen toen der bazinnetje der ging uitstappen en was afgestapt toen kwamen er paarden aan en ik had haar beet en toen schoot ze er oppeens met een paar bokken/steiger vandoor en begon als een gek te hinneken omdat ze hengstig is. stapte ik op en wat denkje ging ze mieterig doen om proberen er vandoor tegaan. tja zo is ze maar het is haar niet gelukt en dat weet ze. daarna was ze een