Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_kmbly schreef:Ik heb de oude eigenaar niet zien rijden wegens redenen.
Toen ging het springen goed, maar je merkte dat ze weinig ervaring er zelf in had. Nu is ze al een stuk rustiger. Ze schrikt nergens van in de bak terwijl bij haar oude stak ze enorm op haar hoede was. Nu komt ze ook buiten en heeft contact met andere paarden.
Iedere zaterdag heb ik les op de manege met goede begeleiding.
_kmbly schreef:Ik heb de oude eigenaar niet zien rijden wegens redenen.
Toen ging het springen goed, maar je merkte dat ze weinig ervaring er zelf in had. Nu is ze al een stuk rustiger. Ze schrikt nergens van in de bak terwijl bij haar oude stak ze enorm op haar hoede was. Nu komt ze ook buiten en heeft contact met andere paarden.
Iedere zaterdag heb ik les op de manege met goede begeleiding.
_kmbly schreef:Hoi mede bokkers,
Sinds kort heb ik mijn eerste paard met protentie voor spring sport. Met rijden is ze erg heet en reageert snel op het been, je kan hem er niet eens tegen haar aan krijgen zonder dat je haar rustig moet houden. Ook gooit ze steeds haar hoofd op tijdens het rijden. Mijn martingaal schuurt dan langs mijn teugels waardoor die kapot gaan...
Met springen is het zelfde liedje. Ze word enorm heet. Alleen is het moeilijk op goed aan te rijden. Ik kan haar niet tussen mijn benen vast zetten of stelling vragen. Iemand tips??