Aan de teugel rijden

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Photograph

Aan de teugel rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-17 19:25

Hallo bokkers!
Dit bericht heb ik al eerder geplaatst maar hij werd gesloten van 1 van de moderators. Ze zeiden dat ik de centraal van iemand moet lezen, dat heb ik gedaan. Maar ik snap er niks vn van, ik wil graag een duidelijke uitleg van iemand op mijn bericht.

Mijn paard Flambo en ik hebben moeite met aan de teugel te lopen, ik krijg vaak geen goede informatie over hoe het moet doen, en ik probeer alles wat ze zegt maar het lukt gewoon niet. Ik heb een goede uitleg nodig die ik snap, kan iemand mij helpen?

Bedankt.

Stuur een pbtje en krijg een gratis “een fijne dag” terug :)

LoveBodin

Re: Aan de teugel rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:27

De bedoeling is dat je in het centrale topic gaat posten. Daar is het namelijk voor :)

Now Tom said, "Mom, wherever there's a cop beating a guy, wherever a hungry newborn baby cries
Where there's a fight against the blood and hatred in the air, look for me, Mom, I'll be there
Wherever somebody's fighting for a place to stand or a decent job or a helping hand
Wherever somebody's struggling to be free, look in their eyes, Ma, and you'll see me"

Apple

Re: Aan de teugel rijden

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-17 19:29

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten