Zit ik zo goed?? (foto's)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-04 18:21

Bij de eerste foto zie je goed dat je beetje naar voren gedoken zit misschien moet je wat meer recht op gaan zitten en je ontspannen.

Cemlys

Berichten: 14957
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 10:58

beetje meer achterover zitten, zoals al gezegd en je handen niet zo wijd zetten (ik weet niet of je dit veel doet maar wel op de tweede foto) het is geen olifant waar je mee rijd(sorry raak soms een beetje te veel geinspireerd door mn instr. maar ik had dat probleem ook)

Niekoezz

Berichten: 1837
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Venray

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 16:54

Tenen naar binnen, hakken uitdrukken, rechte rug maken, en naar voren kijken
voor de rest.. mooj paard hoor!
xx aniek

miekelover
Berichten: 6159
Geregistreerd: 14-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 18:49

je zit te ver naar voren. En waar is je cap gebleven slecht voorbeeld Knipoog

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-04 23:38

Op zich netjes, hetzelfde als hierboven. Ook proberen om je been wat langer te houden en je tenen wat meer naar voren toe. Houd je je been wat langer heb je niet de kans om te gaan knellen Lachen

Verder erg leuk beestje hoor Haha!

Grts Des.

Daihyo

Berichten: 88064
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 00:11

miekelover schreef:
je zit te ver naar voren. En waar is je cap gebleven slecht voorbeeld Knipoog


Ik rij af en toe met en af en toe zonder. Ja, ik weet het, slecht voorbeeld. Het ligt er echt aan in wat voor bui 'mevrouw' is....

Verder bedankt voor alle tips. Naar voren zitten doe ik alweer minder, probeer ik erg op te letten.
Benen langer maken gaat bijna niet, ha ha, mijn paard is veels te groot, dus ik lijk ook veel korter.....

O ja, bedankt voor alle leuke reacties op Kas. Op stal is het net een ezel, maar onder het zadel.... Kwijl

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-04 00:51

Jah echt wel een leuk beestje om wat van te maken. Wat loopt ie enzo? Nog wel wat slappe hals... maar komt vast goed met training Lachen en been langer maken... wordt dus zitles voor je zonder beugels :p

Daihyo

Berichten: 88064
Geregistreerd: 01-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-04 10:36

Zij loopt nog maar B. Ze heeft op haar een ongeluk gehad. 2 pezen gescheurd in allebei haar voorbenen. Een jaar totale rust gehad en daarna 2x een veulen. Sinds 2 jaar loopt ze weer serieus onder het zadel. En vorig jaar is de eigenaar weer voor het eerst met haar gestart. In 3 wedstrijden 7 winst, dus dat is best netjes. Ik ga dit jaar met haar starten.

Enne, zonder beugels rijden doe ik regelmatig. Pijnlijk, maar nodig. Alleen laat Kas het niet altijd toe, dus het hangt echt vaan haar bui af. (en dat is momenteel niet geweldig, vanwege het weer Knipoog)