Jong paard wedstrijs klaar?

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jejeamber

Jong paard wedstrijs klaar?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-17 18:38

Een jong paard wedstrijd klaar maken jullie ervaring? Onze stal doen we mee met een wedstrijd, iedereen wilt dus dat ik ook mee doe met mn paard Maar we hebben nog nooit mee gedaan aan wedstrijden de wedstrijd zelf is pas volgend jaar... maar moet al wep beginnen met trainen Ik moet dressuur gaan doen, voor de mensen die gaan zeggen dat ik een profisionele helper er bij moet halen hoef je niet te reageren Ik hoor het graag

poes

Re: Jong paard wedstrijs klaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:41

Wat kunnen jullie nu al? Welke proef wil je rijden?

"I say the forces of this planet all were bound in this cat" (Zita Swoon)
I guess I wish you well, a little bit of heaven and a little bit of hell...

PimxBotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:41

Gewoon doen de ervaring is zo goed en rijden moet je toch :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:43

Allereerst alleen meedoen als je het zelf leuk vind en ziet zitten, anders gewoon lekker niet meedoen.

Jong paard, hoe jong is jong? Wat kent je paard al en wat voor wedstrijd is het, voor het zelfde geld kan je een A proefje zonder gallop meedoen of moet je meteen Grand Prix rijden? Is nogal een verschil!

Als je nu al rijdt op je paard ben je toch eigenlijk al aan het trainen of zie ik dat verkeerd? Rijden is doorgaans het trainen van je paard, tenminste bij mij wel, zelfs in het bos verlang ik dingen van mijn paard dus is het eigenlijk trainen (moet stilstaan als ik dat wil, moet de gangen rijden die ik wil etc. )

Dus wat is je uitgangs positie nu? Wat kan jij? Wat kan je paard?

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

Yentaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-17 18:45

Welke leeftijd heeft het paard en hoe vaak zijn jullie al op onbekend terrein geweest?

Dakota F12+1 / L1+4

Schoentje

Re: Jong paard wedstrijs klaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-17 09:35

Is de wedstrijd op je stal? Dan zou ik niet weten waarom je niet mee zou kunnen doen. Zie het gewoon als een leermoment. Maar het wedstrijdelement een niet te groot en spannend ding, maar zie het gewoon als een training waarbij iemand beoordeelt hoe je ervoor staat. Gewoon een leuke dag van maken met een mooi tenue, lekker tutten met je knol vooraf en plezier maken, geen stress!

Instagram: @bianca.schoenmakers
Facebook: Bianca Schoenmakers Equestrian

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie