Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
YellowLeaf schreef:Ik zou dit paard laten staan, deze heeft serieuze rugproblemen. Ze loopt niet een beetje gek maar echt niet rad. In combinatie met dat ze haar tong naar buiten gooit durf ik er geld op in te zetten dat ze rugproblemen heeft.
Als je haar laat keuren, keur dan zeker de rug en hals mee en laat bloed trekken.
__Astrid schreef:Ik vind ze ook best apart lopen, maar om nou te zeggen helemaal niet rad...
Ik heb de indruk dat de optoming langs geen kanten past. Zadel, hoofdstel, bit. Paard loopt er niet comfortabel mee naar mijn gevoel.
Maar zou toch zeker serieuze keuring laten doen, idd zeker incl rug en hals, bekken misschien ook maar best. Weet je toch zeker wat je koopt.
Hoe is ze los, aan de hand trouwens?
__Astrid schreef:Ik vind ze ook best apart lopen, maar om nou te zeggen helemaal niet rad...
Ik heb de indruk dat de optoming langs geen kanten past. Zadel, hoofdstel, bit. Paard loopt er niet comfortabel mee naar mijn gevoel.
Maar zou toch zeker serieuze keuring laten doen, idd zeker incl rug en hals, bekken misschien ook maar best. Weet je toch zeker wat je koopt.
unicorn_7 schreef:__Astrid schreef:Ik vind ze ook best apart lopen, maar om nou te zeggen helemaal niet rad...
Ik heb gevraagd naar het zadel en hoofdstel, ze vertelde dat ze een 17 inch er op heeft die ze gebruikte op haar oude pony ze zei ook dat het zadel dus waarschijnelijk te klein was dus dat zou wel zo kunnen zijn. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er aan de hand niet op heb gelet.
anjali schreef:__Astrid schreef:Ik vind ze ook best apart lopen, maar om nou te zeggen helemaal niet rad...
Ik vind het wel een leuk paard. Is het een Spaans paard ofzo? Die bewegen vaak wel wat anders. Je kunt hem toch laten keuren als je het niet vertrouwt.