jumping wedstrijd

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Lara_1903

jumping wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-17 17:46

hey allemaal,

hebben jullie tips om je te laten onthouden hoe je je jumping parcour onthoudt??? ik vergeet altijd naar waar ik moet rijden op een jumping. hoe onthoud ik dit makkelijk? ik mag het parcour maximum een kwartier verkennen en dan moet ik gaan inrijden en mijn jumping al doen. het is een wild en rap paard die altijd heel enthousiast is bij het springen

dus help me!!
Afbeelding

if you can dream it, you can do it!

Moodie123

Re: jumping wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 15:19

Hoi!

Ik had vroeger hetzelfde probleem. Ik probeer gewoon het parcour af te lopen en na elke bijgekomen sprong nog eens terug te kijken naar de vorige sprongen en die aan te wijzen. Nadien probeer ik zonder te kijken de lijnen grofweg in het zand te 'schrapen'. Ik probeer ook te onthouden welke sprongen de dubbels zijn.

Moonlight17

Re: jumping wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-17 15:29

Afhankelijk van hoe jij dingen makkelijk leert.

Ik loop het parcours. Geef elke hindernis een naam op basis van de kleur/een bordje dat er bij zit/boompje dat er bij staat. Maak hier een volgorde van op basis van de nummers. Aan het eind noem ik ze allemaal nog een keer op met mijn ogen open en wijs ik aan met mijn vinger in de lucht. Vervolgens doe ik dit nog een keer met mijn ogen dicht.

Hoe meer je dit doet, hoe simpeler dit word.

Moonlight drs: L2+10 spr: L+9 cross: B+5 Met pensioen
Vita drs: B+10 spr: L+2 Naar Italiƫ
Diva drs: B +14 spr B +1 cross B +2

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie