knollentuin schreef:Ehh een paard is toch niet per definitie recht als het binnenachterbeen tussen z'n voorbenen komt? beetje erg makkelijke aanname.
knollentuin schreef:Je hoeft mij niet te vertellen hoe je een paard recht laat lopen, dat is m'n werk.
De manier waarop jij het hier stelt is te simpel er zijn meer factoren afhankelijk of je paard daadwerkelijk recht is, en een recht paard heeft bij mij geen 3 sporen...
knollentuin schreef:Ehh een paard is toch niet per definitie recht als het binnenachterbeen tussen z'n voorbenen komt? beetje erg makkelijke aanname.
koend schreef:OK Knollentuin, maar hoe moet ik het dan aanpakken?
ChevalNoir schreef:Interessante vraag. Op zich het logisch dat het paard dit gaat aanbieden. Door zijn achterhand een beetje naar binnen te brengen, valt hij in zijn natuurlijk scheefheid. En zeker als je bezig bent met travers
Volgens mij moet je altijd de voorhand verplaatsen. Bij het verplaatsen van de achterhand krijg je inderdaad problemen met andere beenhulpen. Dus, de voorhand bewust naar binnen zetten.
Succes!
Uit het boek Das gymnasium des pferdes:
https://goo.gl/photos/o3pd1dshp2ezmaoNA
Gebruikers op dit forum: axel_1997, Dieselpaard, limilou, Pallatin, PipMarly en 6 bezoekers