Niet aan de teugel in draf

Moderators: Dyonne, Apple, Pistasche, C_arola, Nicole288, Coby

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Mdb_21

Niet aan de teugel in draf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-02-17 19:56

Dag beste paardenvrienden _/-\o_ ,

Ik weet dat dit onderwerp van aan de teugel al vaak aan bod gekomen is maar ik zou wel tips kunnen gebruiken dat ik terug goed op weg ben. zelf heb ik mijn merrie (nog niet zo lang) maar in begin ging ze ontzettend goed liep mooi aan de teugel tot over een paar weken terug bleek dat ze wolftanden had en daar is ze ondertussen ook wel al van af. Twee weken geleden ben ik er dan terug ingevlogen en nu loopt ze 'automatisch' al zelf in stap aan de teugel en in galop zonder dat ik ook iets maar moeite hoef te doen maar in draf alles behalve. :( over een paar weken begin ik weer met mijn (spring)lessen en dan zou ik het toch eens aan mijn lesgeefster gevraagd hebben maar aangezien ik snel weer op de goeie weg wil zitten wou in het al toch eens vragen. Ik zou niet weten wat ik zou misdoen aangezien ze het ervoor wel deed.. tips zijn zeker en vast welkom!! ;) alvast bedankt!

Kabayo

Re: Niet aan de teugel in draf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:01

Eerder les nemen?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-17 20:22

Wat doe je?
Welke hulpen?

In een wereld van haast en quick fix, doe ik het liever rustig aan. Dood gaan we ooit allemaal, werk je dus niet dood. Zonde van je tijd!

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-17 23:26

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten