Mississippi:
Afstamming is dus Nabab de Reve x Allegreto
Schofthoogte is +- 1.63m
Is 2,5 maanden onder het zadel
Ik:
Ik ben 17 jaar
Heb al vaker mensen geholpen met het doorrijden van paarden op vakantie.
Heb 2x in de week les met haar en ben ik elke dag wel even op stal.
Rijd al sinds dat ik 7 ben op de manege en sinds me 10 al eigen paarden met minimaal twee keer in de week les.
Nu heb ik al wel beetje een idee van hoe ik dit wil gaan aanpakken, maar ik vind het altijd leuk en fijn om te weten wat iemand anders zijn visie ergens op is. Ik wil sowieso pas echt met haar het springen gaan springen als we aan elkaar gewend zijn en met "gemak" een B - proef doorkomen met winstpunten, aangezien dat ook de eis is met starten voor springen. Of als me instructeur echt vind dat we zo rustig aan eens kunnen gaan beginnen met de basis. Ik wil sowieso alles op ons gemak doen en niks overhaasten. Ik ben namelijk niet van plan het zomerseizoen al volop mee te gaan doen met de wedstrijden. We laten het gewoon allemaal beetje op ons afkomen.
Nu ben ik alleen nog beetje aan het kijken wat we kunnen doen tijdens de training onder het zadel. Tot nu toe longeer ik haar elke keer voor het rijden en rijden we daarna 15 a 20 minuten in de bak. We breiden dit langzaam der hand uit. Tijdens het rijden doe we figuren rijden en rijden we vooral op de binnen hoefslag zodat ze niet zo hangt aan de muur. Dus als je ideeën hebt hoor ik ze graag