Al een tijdje worstel ik met mijn houding. Ik zit echt standaard met mijn benen te ver naar voren. Verder is er niet zoveel mis met mijn houding hoor, ik zit netjes stil, kan de beweging mooi volgen, en mijn instructeurs besteden er in principe niet zo veel aandacht aan, omdat het me verder niet zo in de weg zit. Ik functioneer er prima mee. Maar ik vind het zo oerlelijk
. Daarom vroeg ik me af of er iemand misschien tips & tricks heeft om hieraan te werken / dit op te lossen. Zelfs op m'n Brandt zadel met behoorlijk dwingende zit krijg ik het nog voor elkaar. Eventueel heb ik wel een video van mezelf op paard als dat helpt. Ik sta verder echt open voor alle tips, dus brand los!
! Ik merk ook dat ik in het lichtrijden makkelijker 'zit' dan in het doorzitten hoor. En dan kom ik direct een beetje bij je laatste zin; dit gevoel heb ik soms ook wel eigenlijk... Maar jammer genoeg is geen van mijn instructeurs er echt op in gegaan, terwijl ik toch wel een aantal behoorlijk goede heb gehad.

!
. <aar ik zit er al zo lang mee en ik wil nu gewoon graag de puntjes op de i zetten!