Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
TurdusMerula schreef:Eens met GrimFandango.
Bekken kantelen: ga eens op een stoel zitten, met je handen onder je billen, handpalmen naar de stoel (dus je handen naar beneden). Als het goed is voel je twee botten in je billen, je zitbeenknobbels. Als je ze gevonden hebt, haal je je handen weer weg en kijk je of je ze nog kunt voelen.
Probeer eens je botjes 'naar voren te rollen' en 'naar achter te rollen'. (Als het je lukt daar een beeld bij te vormen) Je kantelt dan je bekken.
Je kunt je ook verbeelden dat je een staart hebt en die intrekt, zoals een hond die bang is.
Ik ben niet helemaal mee met wat er in de link beweerd wordt, maar het geeft je misschien een beeld:
http://www.spirithorses.be/zitles.html
Overigens zou je bekken kantelen ook niet direct mijn aandrijfhulp zijn, maar dat terzijde.
Laat maar weten of je iets met dit beeld kunt, anders proberen we iets anders.
ejikas schreef:Hoooi bokkers, ik zie overal dat als je aan wilt drijven je je bekken naar achter moet kantelen en dat dan je rug bol wordt, maar ik heb juist het idee dat als ik mijn bekken naar achter kantel dat ik dan een holle rug heb? Of heb ik nu een totaal verkeerd beeld van wat je bekken zijn?