Mijn naam is Bo, ik ben 16 jaar oud en nieuw op Bokt.
Ik rijd al zo'n 9 à 10 jaar paard, voornamelijk dressuur maar springen vind ik ook super! Hoe hoger hoe liever ghehe
.Wat erg jammer is, is dat doordat mijn oude manege niet aan F-proefjes deed ik niet veel wedstrijden heb gereden, hierdoor moest ik op mijn nieuwe manege in de F4 beginnen, terwijl ik (niet arrogant bedoeld) gemakkelijk in de F10 had kunnen starten (nogmaals niet arrogant bedoeld!!). Momenteel rijd ik in de F5. Maar nu genoeg over mezelf!
Nu is het zo dat ik aanstaande zondag (6 september als ik me niet vergis) een springwedstrijd heb, ik heb wel nog een privéles van te voren ingepland, en ik doe mee aan de reguliere springles om mijzelf extra voor te bereiden. Ik vroeg me alleen af of iemand een oefening voor mij heeft om netjes voor de sprong uit te komen! Ik heb absoluut geen angst in het springen, maar ik merk wel dat ik af en toe moeite heb met de afstand inschatten voor de sprong. Wat ik zelf bedacht had was, als ik aanrijd naar mijn hindernis en hiervoor bijvoorbeeld 8 galopsprongen voor nodig had en niet lekker uitkwam, ik zou kijken of 7 wel lekker uitkomt of 9 misschien beter is. Toch vroeg ik me af iemand nog iets anders voor me had!
Alvast bedankt!

- mee)