Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Traiectum schreef:Is hij voor aankoop gekeurd?
Hoe ziet de buitenbak er uit? Ligt die naast de weide, ziet hij andere paarden of verkeer etc. Hoe is de buitenbak omheind / afgezet?
Ineke2 schreef:Allereerst beterschap zeg!
Wat krijgt hij aan voer?
Starbreeze schreef:Als ik het goed begrijp ging het 2 maanden zowel binnen als buiten wel goed?
Een paard dat schrikt stopt over het algemeen na een paar meter en kijkt daarna wat het was, dat wat jij beschrijft klinkt toch anders dan alleen schrikken en een paard doet niet 'zomaar' iets.
Heeft je paard meer spieren gekregen sinds je hem hebt? Heb je laten (rontchenologisch) keuren?
Beterschap met je arm!
Edit, ik lees net dat hij goedgekeurd iswas dat incl. rug en nekfoto's?
Zonnetje81 schreef:Mijn voorgevoel zegt dat dit vast niet de eerste keer is dat hij dit doet. Ook je verhaal van de springstal deed bij mij alarmbellen rinkelen. Nu ben ik niet zo goed gelovig. Ik denk dat je hier echt wel een probleem hebt dat verder gaat dan een keertje schrikken en bokken. Ik wens je veel sterkte en succes.
kel106 schreef:Zonnetje81 schreef:Mijn voorgevoel zegt dat dit vast niet de eerste keer is dat hij dit doet. Ook je verhaal van de springstal deed bij mij alarmbellen rinkelen. Nu ben ik niet zo goed gelovig. Ik denk dat je hier echt wel een probleem hebt dat verder gaat dan een keertje schrikken en bokken. Ik wens je veel sterkte en succes.
Bokken doet hij niet, alleen keihard rennen.
Bij mij is er natuurlijk ook wel een belletje gaan rinkelen maarja als dieren nou even konden praten
Zonnetje81 schreef: