Ik heb haar samen met een vriendin ingereden met een halstertje (bitloos dus) Later zijn we overgestapt naar bit. Dat was even wennen, maar het ging op een gegeven moment heel goed. Het rijden ging lekker enz. Maar een paar weken terug kreeg ze koliek. We hebben ong 1 week niet gereden en probeerden het toen weer. Maar ze hapte altijd als we been gaven en ze ging altijd staken. (deed ze altijd net na het inrijden maar echt al een hele tijd niet meer) en stak haar hoofd heel erg hoog (dat heeft ze altijd wel gedaan maar niet zo erg) en ze doet de oren in haar nek. Als wij heel vrolijk doen en belonen als ze wat vrolijk rond kijkt dan word zij ook iets enthousiaster. In stap gaat alles prima. in draf doet ze dus extreem haar hoofd omhoog en oren in de nek. En gisteren in galop (heeft ze nooit gedaan) deed ze haar hoofd naar beneden ging een beetje leunen in mijn hand en ging op de voorhand lopen. ook niet heel erg fijn.
Wie oo wie kan mij helpen? Oja, we reden altijd met elastiek maar sinds gisteren zijn we daar mee gestopt.