Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik doe wel af en toe wat met 'm en hij kent in principe alles voor je er op kan. (zadel, hoofdstel enz) maar hij is nog niet echt in het werk gezet. (10min longeren een keertje per maand noem ik niet werken.
)Amber7777 schreef:Misschien is dit in Nederland dan inderdaad anders dan hier in België. Sprak erover met een vriendin en die zegt ook, het is alsof (hier in België) mensen echt enorm de link leggen tussen drie jaar en zadelmak. De persoon in kwestie is dan ook trouwens niet de enige die hier opmerkingen over maakt tegen mij.
Achja ene oor in en andere oor uit, mijn paard en ik doen het gewoon op onze eigen manier!
Vaak juist dat ze pas een jaar of vier zijn eer ze beleerd worden.
Mijn pony was bijna 5 met inrijden. Sinds kort werkt ze regelmatig en ze word in Juli 6 jaar.
Op mijn huidige stalling vinden alle mensen het normaal dat ik er nog niet mee rijd behalve deze persoon en haar vader. Verder heb ik dit soort opmerkingen wel al gekregen maar niet van mensen op stal of mensen die ik goed ken.
Maar dat ligt inderdaad bij de mensen die ik ken van op de manege van vroeger! Dus die zijn wel van die denkwijze.
heb hem al sinds hij een veulen was, dus ik krijg ook regelmatig de vraag wanneer ik er nou op ga. Hij is alleen nog zo verschrikkelijk puppy. Het is een heel groot paard en zijn familie bestaat uit laatbloeiers. Ik wacht lekker nog een jaartje.
.
saddledancer schreef:Wij rijden ze hier al veel jonger in (20 maanden oud meestal), maar ik denk dat iedereen dat lekker voor zichzelf moet bepalen, daar heeft verder niemand iets mee Te maken toch