Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roodvos schreef:Rentravers? Ik krijg nu een beeld van een draver op volle snelheid in travers. Wij (NL-ers) noemen dat renvers. Grappig dat jullie (B) dat rentravers noemen
.
sneeuwpop schreef:Idd, de instructeur heeft jou de oefening niet laten doen, dwz dat je er nog niet aan toe bent.
Dan krijg je kunstjes rijden ipv "dressuur".
Fouten Afleren Is Veel Moeilijker Dan Aanleren, Dus Niet Zelf Aanklooien.
Sizzle schreef:Ik ben na al die topics blij dat je nu eindeljk gericht met het hoofd probleem aan het werk gaat.
Hopelijk weet deze vriendin hoe ze je vooruit kan helpen
MaricoGraphy schreef:Sizzle schreef:Ik ben na al die topics blij dat je nu eindeljk gericht met het hoofd probleem aan het werk gaat.
Hopelijk weet deze vriendin hoe ze je vooruit kan helpen
Ze is anderhalf uur langer gebleven Om naar de rug van de haflinger te kijken. Maar deze liet zich niet pakken. Heeft mij zelfs tegen mij kont gestampt. Uiteindelijk is het haar gelukt en heeft ze enkele oefeningen gedaan zoals volgen en stoppen En achteruit gaan.
Ze voelt geen spanningen in de rug dus een rug probleem zal er vast niet zijn zegt ze. Dat bokken komt dan doordat hij geen respect heeft en onder het werk uit wil komen.
xBostonx schreef:Wat miszblueeyes probeert duidelijk te maken is dat je vriendin geen röntgen ogen heeft en in het paard kan kijken. Het paard kan zeker wat mankeren en niet alle paarden laten merken dat ze pijn hebben. Zeker haflingers staan erom bekend daar heel hard in te zijn voor zichzelf.