Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MayDayParade schreef:Ik ben weleens gevallen, en het ene moment zat ik op het paard in het bos, en het andere moment zat ik binnen op een stoel met 6 mensen om me heen die het bloed van m'n gezicht aan het vegen waren en aan me vroegen of ik wist wie ik was. Maar oke, dat telt niet, want ik was op m'n hoofd gevallen.![]()
Maar ik snap wat je bedoelt, ik bedenk me altijd voor de val heel snel "Teugels loslaten" en dan lig ik ineens op de grond en klamp ik de teugels vast in m'n handWeet ik ook niet wat daar tussen dan gebeurd is.
Sterretje90 schreef:Vervelend dat je zo gevallen bent TS!!
Ik mis een beetje een mogelijkheid, maar misschien lees ik er overheen. Zou het niet zo kunnen zijn dat je gewoon een flinke opdonder hebt gehad, en daardoor een paar seconden van voor het ongeluk kwijt bent? Das niet zo gek hoor, sommige mensen zijn na een klap de hele voorgaande dag kwijt. Dat wil dus zeggen dat je tijdens zijn race je daar wel bewust van was, maar dat alleen nu niet meer weet omdat je gewoon een klap hebt gehad. Persoonlijk lijkt mij dat waarschijnlijker dan dat het een soort voorspelling was of dat je lichaam je probeerde te beschermen. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker!
Sterkte in ieder geval!