Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Stagediver schreef:Je kan eerst beginnen met wandelen in het verkeer, en als je paardje beetje gewend is, met iemand meegaan die een rustig paardje heeft? Na het rijden in de bak een klein stukje uitstappen op de weg.
Ik ben zelf rustig gaan wandelen met mijn paard, en daarna gaan fietsen en toen hij gewend was het verkeer samen met een vriendin gaan buitenrijden. Mijn paard is nu ook dan wel echt bomproef daar kan gewoon een traktor vlak langs rijden maar dat verschilt ook per paard.
amyhendriks schreef:doe je best snelgister had je ze nog toch?
dus zou toch zorgen dat je wel veilig de weg op kan en het voor jullie beide zo veilig mogelijk is![]()
verder inderdaad rustig opbouwen en als het kan niet in je eentje gaan de eerste paar keer
SindyKaya schreef:ArinaDiaat schreef:Misschien is het handiger om eerst je problemen met je Welsh op te lossen voordat je naar buiten gaat?
Ligt dat nou aan mij of vraagt TS dat nu in de OP?
kieta schreef:ArinaDiaat schreef:Misschien is het handiger om eerst je problemen met je Welsh op te lossen voordat je naar buiten gaat?
Heb ik al opgelost
SindyKaya schreef:ArinaDiaat schreef:Misschien is het handiger om eerst je problemen met je Welsh op te lossen voordat je naar buiten gaat?
Ligt dat nou aan mij of vraagt TS dat nu in de OP?
[/quote]ArinaDiaat schreef:Misschien is het handiger om eerst je problemen met je Welsh op te lossen voordat je naar buiten gaat?