Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Brendaaaa schreef:Afstappen! En eraf blijven voor een tijdje. Ik zou je adviseren nu lekker te gaan grondwerken. Geef je zelf en hem een vakantie nu hij nog buiten staat, en ga daarna lekker op de grond aan de slag. Lekker serieus longeren, wat schriktrainen, wijken voor druk vanaf de grond, lekker buiten wandelen aan de hand, veel poetsen ent utten. Zorg dat je gevoel en zin weer terugkomt door een tijdje NIET te rijden. Vergeet niet dat als je weer wel erop klimt, ook af en toe gewoon lekker een buitenrit te maken, je hoofd leegmaken is juist zo fijn als je het verder erg druk hebt.
Succes!
Waarschijnlijk scheelt het al de helft dat ik er zelf lekkerder bij zit, dat voelt hij ook en dat maakt ook dat er minder frustratie is met rijden.
Lelies schreef:Nou dat is dan heel begrijpelijk, Salina. Als je zo moe bent, dan kost het wel erg veel energie om ook nog te gaan rijden. Lijkt me sowieso niet handig nu hoor. Hopelijk voel je je er niet te schuldig over. Heb je wel zin om andere dingen met je paard te doen?