Springbalken welke zijn het best?!?!??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Susan_2002

Springbalken welke zijn het best?!?!??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 12:27

alvast sorry als het fout staat!!

Hallo bokkers!

Ik wil al super lang springbalken maken of kopen. Het licht er meer aan wat het goedkoopst is. Als ik ze zelf wil maken heb ik wel al goeden balken maar nog geen verf, ik zoek dus alleen nog goede verf.
Als ik ze koop mogen ze niet te duur zijn en het mag van eigenlijk alles gemaakt zijn. Ik weet niet erg goed wat het beter is een houten balk of een kunstofen balk of een kuntstofbalk met houten kern (maar als deze aan de uiteindes geen kuntstof heeft lijkt het mij dat die daar nog gaat rotten).

Groetjes!!

Lau

Re: Springbalken welke zijn het best?!?!??

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:29

Koekeroekus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 12:34

Ik heb op marktplaats een stel balken gekocht. Zijn behandeld met antirot spul en heb ze niet geverfd. Je paard ziet die balken heus wel liggen hoor.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-14 13:01

Wij hebben gewoon weidepalen gekocht en de punt eraf gezaagd. We hebben verf gebruikt die we thuis nog hadden liggen. Je kunt ook spuitbussen kopen bij de action. Bij ons liggen ze normaal altijd binnen als we klaar zijn met rijden. En daarvoor even verven met grondverf.

Juultje_Lady

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:37

wat je zelf fijner vindt

Grassh0pper

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:06

Idd wat je zelf fijner vind, hout is zwaarder dan bv. platieke balken, hoe lichter de balk hoe sneller hij valt volgend mij.

LanoushkaNW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:11

Ik heb op marktplaats een stel balken gekocht, deze zijn ooit in de grondverf gezet. maar de hout kleur zit er nog steeds op.

prugelpiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:13

Wij hebben op de manege kunststof met houten kern, is heel erg fijn. Tilt makkelijk, is niet te zwaar maar niet te licht, rot niet, en is makkelijk schoon te maken.