Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Heb je begeleiding bij het inrijden van de pony?

Apache51 schreef:nee, je bent niet te groot. aangezien de bouw van deze shetlander er sterk uit ziet, en jij ook licht bent en niet heel erg groot, kan je gewoon lekker rijden. als jij plezier hebt in het rijden op deze shetlander, en de shetlander zelf ook, kan je gewoon lekker doorgaan met rijden. als je je er maar goed bij voelt. maar als je verder groeit of aankomt zou ik wel even kijken of het niet meer kan.. maar die keuze ligt na tuurlijk aan jou!![]()
veel plezier nog met het rijden saaampjes!!

Apache51 schreef:nee, je bent niet te groot. aangezien de bouw van deze shetlander er sterk uit ziet, en jij ook licht bent en niet heel erg groot, kan je gewoon lekker rijden. als jij plezier hebt in het rijden op deze shetlander, en de shetlander zelf ook, kan je gewoon lekker doorgaan met rijden. als je je er maar goed bij voelt. maar als je verder groeit of aankomt zou ik wel even kijken of het niet meer kan.. maar die keuze ligt na tuurlijk aan jou!![]()
veel plezier nog met het rijden saaampjes!!
maar ik heb dezelfde lengte en ik ben ook echt veel te groot voor een shet. Ook toen ik 13 was en nog geen 40 kilo woog.angelastolk schreef:Ik neem aan dat als ik echt zoveel te groot en zwaar zou zijn de eigenaresse er ook wat van zou zeggen...maar dat heeft ze tot nu toe niet gedaan
vuurneon schreef:angelastolk schreef:Ik neem aan dat als ik echt zoveel te groot en zwaar zou zijn de eigenaresse er ook wat van zou zeggen...maar dat heeft ze tot nu toe niet gedaan
Valt tegen, de eigenaar van mijn verzorgpony liet mij er ook gewoon op rijden. Terwijl ik (als ik de foto's ook zie) echt te groot was.