Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het is 1 rechte weg wat ik hoef te rijden met een apart fietspad en een brede berm. Het is wel een 60 weg maar ik ben hier ondertussen al 1263535x overheen geweest met hem en groot verkeer doet hem niet zoveel. Overigens zal ik meestal rond 10 uur gaan en dan is het lekker rustig
al jaren! Dat moet wel als je geen trailer hebt
De manege gegrensd aan ons weiland al is het hele weiland af rijden ook een heel stuk xD Dus ik maak nog een klein om weggetje door een bosje LANGS het weiland. Kan er ook voor kiezen om langs de straat te gaan. Ik vind naar de manege rijden zelfs fijner dan dat je in de bak op stapt. Zeker in de winter want in de bak ontploft mijn paard
dus er naar toe rijden is al een stuk ontspannender ( ja buiten rustiger dan binnen en in de zomer andersom
)
ging ik altijd ohz stappend naar haar toe om daar te lessen. Vanaf mijn huis was dat zo'n 15 minuten, vanaf de zomerwei zo'n half uur stappen (20 minuten met stukken draf/galop erbij). Kermis schreef:Wat betalen jullie voor het huren voor de bak ? En zit er dan een tijdslimiet aan? En hoe vaak ?
Leuk jullie reacties te lezen!
Gydja schreef:Kermis schreef:Wat betalen jullie voor het huren voor de bak ? En zit er dan een tijdslimiet aan? En hoe vaak ?
Leuk jullie reacties te lezen!
Ik ben lid van een club. Ik betaal €202,50 incl 1x in de week lessen en het gebruiken van binnen en buitenbak.
Voor alleen de bak gebruiken zou je bij ons €155,- moeten betalen.
Je mag zelf weten hoe lang je rijd. Komt er iemand anders in de bak moet hij vragen of hij er bij in mag en zo niet moet je binnen 25 min stoppen.