Ik ben er ook wel een paar x hard afgesmakt. Vroeger op de manege, maar dat hoorde er gewoon bij. Nog heel? Hop erop.
Een paar jaar geleden ben ik tijdens een sprong van mn merrie af gelanceerd en op mn onderrug geland. Ik had idd ook geen adem en kon even mn benen niet bewegen. Mijn vriend schrok zich kapot, en ik wees alleen maar naar mn paard haha.
Toen ik mn fjord nog had (inmiddels overleden)ben ik er buiten af gegaan, hij begon te bulldozeren (hard en onbestuurbaar) en ik wilde eraf springen. Hoe en wat precies staat me niet meer bij, want ik ben een tijdje out geweest. Misschien door de val, misschien heb ik ergens een klap van gehad. Ik weet t niet meer.
Iemand anders heeft hem kunnen vangen en t eerste wat ik me herinner is iemand boven me die me vroeg of ik wakker was. Hoe lang ik weg ben geweest.. geen idee.
Is ook de enige keer dat ie dat gedaan heeft.
Voor de rest wel eens gevallen maar nooit zo erg als die 2x. De laatste x had ik ook een flinke hersenschudding en waren ze zelfs bang voor hersenkneuzing.
Ik rijd altijd met cap, als er een rodeo komt probeer ik te blijven zitten en zo niet.. ja, als ik ga dan ga ik.. ik denk er niet bewust over na behalve: oliebol daar ga ik. En dan lig ik al.
Vooral veel geluk gehad dat het nooit erger is geweest denk ik
Laatst bijgewerkt door Dott op 14-05-14 14:19, in het totaal 1 keer bewerkt