Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ze is zo hobbelig. RHCP18 schreef:Nu loopt ze nooit met haar neusje op de grond, gewoon lange teugel en dan houd ze haar hoofdje gewoon laag bedoel je dit met neusje tegen de grond?
Moonlight17 schreef:RHCP18 schreef:Nu loopt ze nooit met haar neusje op de grond, gewoon lange teugel en dan houd ze haar hoofdje gewoon laag bedoel je dit met neusje tegen de grond?
Deze pony liep zelf het liefst net met haar neusje boven de grond. Gaat er meer om dat ze zo over de rug vaak gaan lopen en hierdoor ontspannen. Waardoor voor jouw rijden hopelijk ook minder hobbelig wordt.
Citaat:Dus je bedoeld met lange teugel rijden?
RHCP18 schreef:Er zit haver id de mix die ze nu krijgt, op de wei krijgt ze binnenkort een voer speciaal voor paarden met energie teveel...
Moonlight17 schreef:RHCP18 schreef:Er zit haver id de mix die ze nu krijgt, op de wei krijgt ze binnenkort een voer speciaal voor paarden met energie teveel...
Nou wil ik niet vervelend doen, maar sinds mijn oude pony op een laag suiker dieet moet staan ben ik me enorm gaan verdiepen in voer waar suikers enzo inzitten. De verpakkingen zeggen niet altijd de waarheid. Zo ken ik iemand die erin is getrapt om van Pavo een zak waarop staat laag in suikers te kopen, terwijl er in werkelijkheid nog vrij veel suikers inzaten. Dus kijk de ingredienten lijst even goed na of het wel echt minder is dan wat je paard nu aan suikers etc krijgt.
PBA_ schreef:Het klinkt mij in de oren of je paard niet genoeg kracht heeft en daarom versnelt. Als je paard het al moeilijk vind om gewoon te dragen is ontspannen lopen en zakken met haar hoofd halslijn erg moeilijk. Op een volte draven is dan ook moeilijk.