vooral tijdens de draf gaan ze alle kanten op, ze vliegen werkelijk alle kanten op
ik spoor niet aan met mijn kuiten, maar met mijn hakken.
ik kan ook niet goed doorzitten, dit kost me erg veel energie waar na ik na enkele minuten echt dood op ben.
het is vooral een erg storend beeld en niet fijn voor de pony.
in de stap en galop heb ik dit niet, ik denk omdat ik dan rustig in balans kan zitten omdat mijn pony erg grote gangen heeft.
ik merk ook dat ik hem in de weg zit, hij kan zijn gangen niet afmaken of ik zit er alweer aan met mijn voeten.
als ik ze verder naar achter leg lukt het wel iets beter, ik kreeg ook commentaar dat ik ze wat ver naar voren steek en hierdoor regelmatig de voorbenen raak.
alleen hoe houd ik ze dan weer daar?!
ik ga de volgende keer met het rijden denk ik mijn beugels een gaatje korter maken en kijken of er verschil is.
heeft er iemand tips voor?
ik kan gewoon niet rijden eigenlijk, pony komt tegen de hand omhoog en ik ga maar zitten klooien met handen en voeten waardoor het een grote rommel word, erg jammer.
alles is welkom!
bij voorbaat dank!
groetjes joyce
ik zit nog te wachten op de gouden tip.. Ik wil de eigenaresse vragen om een zitles, aangezien we toch nog aan de longeerlijn rijden
Je zit iets gespannen. Je hangt met je bovenlijf iets achterover en je voeten gaan naar voren.