Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

, dus wat doe ik regelmatig? Het punt vermijden. Ik weet dat het stom is, want ik moet daar gewoon doorheen, anders gaat het idd van kwaad tot erger, nu kan ik het nog aanpakken. Het gaat ook steeds beter, ik begin wat meer lef te krijgen en durf dus ook vaker net die ene tik meer te geven, maar het blijft lastig! Het is net of er een soort remmetje op je zit, die ervoor zorgt dat je die ene tik net niet geeft
Lastig hoor!
Sja, het is 1 van de momenten met jonge paarden...
gijsenkim schreef:Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik heb het ook na mijn val van zaterdag dat ik super onzeker ben........ ik durf eigenlijk niet meer goed door te rijden zeg maar, Hier reageert zij weer op door idd te gaan kijken en reageren op dingen die ze vorige week nog stoer passeerde..... alleen maar omdat ik onzekerder ben.........
Het enige wat helpt is doorrijden, en dan komt het vertrouwen vanzelf wel weer terug........ Maar het is niet makkelijk. Ik heb een hoop verantwoordelijkheden, met mn gezin en mn baan. Ik kan het me niet veroorloven om in het ziekenhuis te liggen of andersinds uit de running te zijn.
Wat het gekke is dat toen ik jong was intresseerde me het geen ene flikker, stapte overal op........... nu nee ben geen held meer
.
Larissatjuh schreef:Ja misschien heb je wel een vriending of iemand anders die er een keertje voor je op wil rijden, om haar dat gedrag een beetje af teleren
. mijn jonge knollie zou zo'n 'discussie' ook echt wel een keer kunnen gebruiken, maar hij blijft eigenlijk nèt braaf genoeg, precies alsof hij weet waar m'n grens ligt.
waar zit dan het stuur tijdens die explosie?
?