Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
CelestinaH schreef:Zie in je profiel dat je 11 bent.
Rijdt jij zonder begeleiding op een 3 jarige pony???? En heb je ook les want dan is het misschien handig om tegelijk met je zus te lessen zodat je intructrice je hiermee kan helpen.
En inplaats van om te keren en terug te gaan naar stap is het beter om gewoon te blijven draven en je zus gewoon voorbij te rijden
CelestinaH schreef:Ok geen commentaar dus terwijl je zelf vraagt hoe je dit probleem kan oplossen.
Maar dan zeg ik wel wat jij graag horen wilt, je doet het super ga vooral zo door want jij zal het vast het beste weten met je jarenlange ervaring

prince123 schreef:CelestinaH schreef:Zie in je profiel dat je 11 bent.
Rijdt jij zonder begeleiding op een 3 jarige pony???? En heb je ook les want dan is het misschien handig om tegelijk met je zus te lessen zodat je intructrice je hiermee kan helpen.
En inplaats van om te keren en terug te gaan naar stap is het beter om gewoon te blijven draven en je zus gewoon voorbij te rijden
oke, ookal ben ik 11, dan kan ik nog wel rijden!
ik probeer wat aardiger te zijn. de eerste paar keer rijden ging prima.
hij rende niet achter mijn zus aan en hij rijd gewoon rustig door.
maar nu een paar keer rijden daarna,
liep hij gewoon weg en als ik hem dan door stuur dan blijft hij stil staan en loopt hij niet meer vooruit.
ik weet wel dat hij eerst alles goed moet leren en daar ben ik ook mee bezig en het gaat al een stuk beter.
dus alstje blieft geen comentaar. ik kan daar niet zo goed tegen.
CelestinaH schreef:Ik doe niet onaardig, ts stelt een vraag waarop ik wat wedervragen heb over eventueel aanwezige ouders en of instructie. Daarna geef ik ook nog een suggestie hoe het probleem op een correcte wijze op te lossen en word ik hier door een 11 jarige snotneus afgebekt omdat mevrouw geen commentaar blieft.
Ik heb nl nergens gezegd dat ik vind dat een elf jarige niet zou kunnen rijden, mijn dochters van 10 en 13 kunnen ook prima rijden maar als zij dit soort problemen hebben zorg ik als verantwoordelijke ouder dat hier iets aan gedaan word en ze geholpen worden.