In het begin lukte het echt niet, ik kon niet sturen, ik kon het paard niet terug rechtzetten na een bocht, ik werd er helemaal gefrustreerd door, maar ik gaf niet op! Nu enkele maanden later lukt het al veel beter, op de rechterhand kan ik goed sturen in stap en draf (galop mag pas wanneer mijn doorzitten helemaal inorde is). Maar op de linkerhand is het een pak lastiger.
Soms kan ik nog wel bochten maken en zit ik maar 1 keer buiten de letters (want deze staan niet helemaal tegen de zijkant, ze zijn in het zand gerprikt), maar er zijn ook dagen zoals vandaag dat ik er compleet buiten zit en ik ze gewoon niet op de hoefslag krijg
de lesgeefter geeft dan wel vanalle tips, zegt wat ik moet doen, en dan doe ik alles wat ze zegt en nóg kan ik ze niet laten afwenden. Ze heeft me dan terug aan de longe genomen en die wat losser laten hangen en het ging terug super op de linkerhand, maar vanaf de longe weg was en ik over de middelijn moest, ging ze direct terug rechts tegen de kant plakken
ik geef zeker niet op, maar ik zit er toch wel mee...
Weet iemand wat ik eventueel nog fout heb gedaan op mijn linkerhand? of heeft iemand nog algemene tips voor de wendingen?