Soms lijken ze net wat te kort, en soms lijken ze wel goed, dus wat vinden jullie? 
Let niet op mijn laarzen, ik ga binnenkort nieuwe kopen

Sorry als dit verkeerd staat
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Soms lijken ze net wat te kort, en soms lijken ze wel goed, dus wat vinden jullie? 

Marije_jiplover schreef:@ cannac: knap dat je een beugellengte verschil ziet.
Op de 1e foto is het sta-moment van het lichtrijden te zien, met een wat gestrekter been, maar dat is niet te vergelijken met het zitmoment op foto 2.
Cannac schreef:Marije_jiplover schreef:@ cannac: knap dat je een beugellengte verschil ziet.
Op de 1e foto is het sta-moment van het lichtrijden te zien, met een wat gestrekter been, maar dat is niet te vergelijken met het zitmoment op foto 2.
Dat is ook de reden dat je nooit naar het been van de ruiter moet kijken bij het vaststellen van een verschillende beugellengte, maar naar de beugel zelf.
Zoals ik al zei: het verschil in zeer weinig en zal niet 1 heel gaatje zijn, óf je zadel ligt iets scheef.
Cannac schreef:Dat hangt er dus gewoon vanaf wat je wilt gaan doen. Het is een VZ zadel. Je kan er dus ook mee springen en dan zijn je beugeld juist te lang.
Tevens zijn je beugels ook niet geheel gelijk, de linker is iets langer dan de rechter, of je zadel ligt scheef.