Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
biancalaylo schreef:Oke dankjulliewel! ben al een beetje einde raad, en lange teugel is de bedoeling niet, ik wil ook buiten normaal kunnen dressuren, aangezien als ik aan wil springen in galop, er een RENgalop komt ipv arbeidsgalop.
biancalaylo schreef:@ midgie en @ aeolusnr1, lees eerst wat ik heb gezegt in het eerste bericht;)
Ze doet het echt uit vervelend zijn er is niks met der aan de hand lichamelijk of geestelijk.
En van die slof ik zei dat ik hem heb geprobeerd om het tegen te gaan niet dat ik er normaal mee rijd;)
Sterker nog ik rijd nooit met hulpteugels maar wil die stomme getrek aan me handen afleren,
En waarom ik terug trek: zij trekt mij keihard in me handen naar beneden nou trek ik haar omhoog voelt ze wat ik voel
Maar ik zal nu die brug gaan proberen die kende ik ind al. En been geven eens zien of dat helpt
biancalaylo schreef:Ik zal het wederom uitleggen.... Omdat je nu denkt dat ik de fout ben
Als ik moet wachten bvb op een fietser ofso, dan staat ze dus stil..
Dan heb ze geen zin meer om stil te staan dan trekt me keihard der hoofd omlaag en gaat ze lopen.
Dus het is bullshit over de balans;) in andere gevallen zeg ik ja dat kan.
Maar in mijn geval dus niethopelijk zie je nu in dat je gene gelijk hebt