Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
juliaspeex schreef:ik rijd nu 5 jaar maar ik kan wel aanspringen hoor het gaat eigenlijk alleen om het doorzitten voor de galop bij paarden waar het bijna niet gaat met doorzitten. ik snap wel dat jullie denken dat ik een beginner ben aan mijn berichten maar ik rijd al 5 jaar dus het is maar wat je een beginner noemt hihi
juliaspeex schreef:oke bedankt allen nu je dit zegt, hoe kan het dan dat ik wel in de gevorderde les zit dat snap ik dat even niet meer..
maar toch bedankt PS ik snap wel dat ik nog niet heel goed ben maar allen ben ik geen echte beginner denk ik als ik in een gevorderde les zit
juliaspeex schreef:ik rijd nu 5 jaar maar ik kan wel aanspringen hoor het gaat eigenlijk alleen om het doorzitten voor de galop bij paarden waar het bijna niet gaat met doorzitten. ik snap wel dat jullie denken dat ik een beginner ben aan mijn berichten maar ik rijd al 5 jaar dus het is maar wat je een beginner noemt hihi