Hoi Bokkers!
Graag wil ik wat advies van jullie, want ik heb ergens in Februari de Clubkampioenschappen B springen. Ik wil graag wat advies over:
-Hoe ik mijn pony het hele parcoursje netjes overal overheen rijd?
-Wat nou ècht belangrijk is en waar ik gewoon goed op moet letten?
-Wat je wel of niet in het parcours mag (oornetjes etc.) en of ik hem moet invlechten, dus of dat mij kan helpen, zo ja, waarmee?
-Hoe lang ik het beste kan inrijden?
Ik heb 19 Januari oefenparcours, met dezelfde hindernissen (maar niet hetzelfde parcours) dus daar kan ik dan fijn op oefenen. En ik gebruik nu ook borsttuig (niet altijd!) sporen en soms ook nog zweep. Mijn pony heeft niet echt wedstrijdervaring, ik wel. Ik heb niet de echte wedstrijden gereden, maar heel veel diploma en onderlinge. Mijn pony is een D, dus dan moest ik geloof ik 80 cm. Dat heb ik me laten vertellen tenminste. Verder wil ik hierna ook Dressuur starten maar toch echt voornamelijk springen. Maar ik laat de dressuur zeker niet liggen. Verder heb ik ook springles.
Is er nog wat wat ik moet weten? En verder help je me heel erg met de bovenstaande vragen beantwoorden. En natuurlijk hoop ik stiekem clubkampioen te worde.