Hallo bokkers,
Ik heb een probleem en zou die graag met jullie willen delen, misschien dat iemand mij tips kan geven uit ervaring of me weer het postieve ervan in kan spreken....?!
Al sinds eind van de zomer gaat het rijden totaal niet lekker zoals het voorheen ging...
Radar heeft echt hele erge moeite om in 1 dezelfde houding te blijven lopen, terwijl dat altijd gewoon goed geweest is en waardoor we ook lekker ontspannen reden.. .
Hij is nu heel erg tegen je hand en heeft heel veel moeite om ontspannen te lopen...
Ik zelf heb een rechterhand die ik heel vaak vast houd, maar ik ben me daarvan bewust dus ik werk daar aan zodat die niet heel de tijd vast gehouden blijft maar voorheen was dat ook nooit een probleem...
Ik snap gewoon niet waarom hij nu niet meer ontspannen kan lopen, het kost me nu zoveel moeite terwijl die eerst op 2 pinken te rijden was.
Eind zomer was ook al de fysio geweest voor Radar en zijn zadel is ook al nagekeken, en alles was weer goed gemaakt en Radar is behandeld.
Iemand enig idee?
Moet ik vaker en langer trainen?
Ik weet zelf ook dat als ik weer het gevoel heb dat ik een gevecht aan ga met Radar dat ik denk laat maar weer zitten want dit eindigd toch nergens naar...
Dat is niet goed dat weet ik, dat moet ik echt ook gaan veranderen.
Helaas kan ik nu niet op Radar stappen, ik heb vrijdag avond een ongeluk gehad, ben van radar afgevallen en daardoor heel erg pijn in me onderrug, zijn foto's gemaakt in het ziekenhuis daar is niks gebroken..
Heeft iemand enig idee ?