nekwervel problemen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kagiwaga

nekwervel problemen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-12 20:26

bijna een jaar geleden is mijn paard bij vlaar geweest, onderanderen halsters kapot getrokken (hun fout!)
bij hun zijn ernstige dingen gebeurd met mijn paard, waardoor ze vast stond in haar rug, dit is door een gekke sprong een keer goed geschoten,
misschien nog ergens kleine problemen.
Maar nu loop ik met het beleren daardoor op problemen,
ze wil wel voorwaarts maar hoe verder ze komt hoe minder het lukt en hoe meer pijn ze krijgt.
nu begint echt duidelijk te worden dat er een wervel bovenaan haar hals verkeerd zit.
dus wil ik haar laten kraken.
mijn instructie heeft naar haar gekeken en op haar gereden omdat ik en het dier vast liepen, en zij ervaarde hetzelfde.
zij raadde mij de man goossen aan maar ik kan nergens iets van hem vinden,
Komt hij aan huis? dat zou voor mij eigenlijk veel handiger zijn omdat ze gewoon niet makkelijk met trailers is en ik geen stresvolle ervaring wil.
wat zijn zijn contactgegevens?
heeft hij een site?
ervaringen?

midgie

Re: nekwervel problemen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 08:47

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 08:49

waarom heb je er niet een goede osteopaat bij laten komen vorig jaar?
Je hebt nu kans dat er artrose is opgetreden omdat het paard al een jaar wervels heeft die niet goed zitten.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 08:50

Niet laten kraken tot je weet of er schade zit.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 08:53

MyWishMax schreef:

kraken moet je laten doen door iemand die er verstand van heeft en daar een opleiding voor heeft gevolgd,en het liefst ook da is.
Niet iemand die zich verkoopt als kraker en zomaar wat doet,dat brengt inderdaad schade aan.

Een foto laten maken van de halswervels kan nooit kwaad natuurlijk,maar normaal gesproken voelt een goede chiropractor wel waar het fout zit.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 08:57

geerke schreef:
MyWishMax schreef:

kraken moet je laten doen door iemand die er verstand van heeft en daar een opleiding voor heeft gevolgd,en het liefst ook da is.
Niet iemand die zich verkoopt als kraker en zomaar wat doet,dat brengt inderdaad schade aan.

Een foto laten maken van de halswervels kan nooit kwaad natuurlijk,maar normaal gesproken voelt een goede chiropractor wel waar het fout zit.

En een goede kraakt niet als zij/hij denkt dat er iets mis is. Maar even benadrukken kan geen kwaad. ;)

brighteyes85

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-12 10:03

probeer Micheal Hammerslag, heb ik goede ervaringen mee
die is ook eerlijk over wat hij wel/niet voor je kan doen

kagiwaga

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-12 19:35

sorry maar er is al naar gekeken? daarom zeg ik toch ook waar ze last heeft? en nee degene die ik noem is geen prutser wat ik hoor ik houd niet zo van vooroordelen..