!Ik heb een probleem. En ik vind het best wel een schaamend probleem... Sinds 2 weken terug ben ik M1 gestart met mijn pony. En dat gaat erg goed, de eerste wedstrijd hadden we 2 keer 177 punten en een 3de prijs. (er waren maar 4/24 met wp) en mijn 2de wedstrijd had ik 181 punten met 2de prijs en 177 punten. Ik mag zeer tevreden zijn, al zeg ik het zelf !
Maar mijn probleem is, ik moet nu een 10m volte rijden bij de A, C en vanaf de X op de E - B lijn. Bij de 15m volte had ik daar een trucje bij alleen de 10m weet ik er geen 1. En ik kan gewoon erg goed merken dat die precies 10m super belangrijk is en dat al direct afgestraft word met een 5.
Hebben jullie misschien een trucje voor de 10m volte waaraan je een beetje duidelijk kan zien in je proef of je op de 10m zit?
Mijn vader zei ook al: je moet eigenlijk de helft van de helft van de bak hebben. Maar ik vind dat erg moeilijk inschatten. Het makkelijkste zou zijn dat ik bijvoorbeeld aan de hand van de letters die in de bak staan een beetje kan zien wat de 10m is.
Bedankt!