Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Lottie84 schreef:Helemaal mee eens Midgie!!! Het is dit paard al teveel. Toch erg om te zien dat er bokkers zijn die in deze situatie ook nog eens de zweep eroverheen willen halen
svdijk schreef:Tja, steigeren is nooit oke, en verdiend dus echt wel een straf.
Maar het is de kunst om uit te zoeken of de merrie ervoor al tekenen heeft gegeven van verzet, dat het te moeilijk is voor haar
svdijk schreef:Ach ach, vooral heel letterlijk lezen superwoman.
Als een paard ongewenst gedrag vertoont, corrigeer je dat en hoe noemt men dat in de volksmond?Straf.
En dus "verdiend" een paard op zo'n moment straf, of voor mijn part een correctie als je dat beter begrijpt, komt op hetzelfde neer.
En sommige paarden gaan sneller omhoog dan anderen, en de een geeft meer tekenen dan een ander, het is de kunst om het paard zodanig te kennen dat je het kleinste teken al opmerkt.
Maar het is opgelost, dus ik vertrek hier weer.
svdijk schreef:Ach ach, vooral heel letterlijk lezen superwoman.
Als een paard ongewenst gedrag vertoont, corrigeer je dat en hoe noemt men dat in de volksmond?Straf.
En dus "verdiend" een paard op zo'n moment straf, of voor mijn part een correctie als je dat beter begrijpt, komt op hetzelfde neer.
En sommige paarden gaan sneller omhoog dan anderen, en de een geeft meer tekenen dan een ander, het is de kunst om het paard zodanig te kennen dat je het kleinste teken al opmerkt.
Maar het is opgelost, dus ik vertrek hier weer.