Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
loveprixje schreef:Bedankt allemaal! Ik heb mijn zadel en de rug van het paard al laten nakijken, daar ligt het niet aan. Zelf probeer ik zo ontspannen mogelijk te blijven, maar ik moet zeggen dat ik dat wel lastig vind, omdat ik me gewoon irriteer aan het dribbelen.
Streng zijn helpt niet, aangezien hij helemaal niet stapt, geen enkele pas. als ik hem een ophouding geef staat hij gewoon stil. Ook als ik het tempo heeeeeel laag houd blijft hij dribbelen. Inmiddels heb ik hem zover dat als ik hem uit het land haal, hij wel stapt, zij het heel snel. Dat deed hij eerst ook niet.
Het zou best kunnen dat het een balansprobleem is, aangezien hij helemaal geen spieren heeft. Hij heeft een hele tijd stil gestaan omdat zijn vorige eigenaresse kanker had. Zij kan nu niet meer rijden en heeft mij haar paard geschonken. Ik zal hiermee aan de slag, en hoop dat hij dan uiteindelijk kan stappen.
midgie schreef:Zeker kan elk paard stappen, maar niet altijd met een ruiter op de rug vandaar het gedribbel , je zit op de rug maar het achterbeen zal jou moeten dragen .
loveprixje schreef:Streng zijn helpt niet, aangezien hij helemaal niet stapt, geen enkele pas. als ik hem een ophouding geef staat hij gewoon stil. Ook als ik het tempo heeeeeel laag houd blijft hij dribbelen. Inmiddels heb ik hem zover dat als ik hem uit het land haal, hij wel stapt, zij het heel snel. Dat deed hij eerst ook niet.