Help wat moet ik doen |(

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:04

daar heb jij ook weer gelijk in,maar dit is niet het 1e topic dat zijzelf begint,en daarna alles en iedereen begint af te z**ken ,die haar advies geeft!
vandaar mijn reactie!

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 15:09

ok,dat wist ik niet,dan heb je gelijk.
maar mischien dat je met een pb-tje haar het kan laten weten?

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 16:24

Tja, als ie vervelend wordt al je alleen rijdt (zonder andere paarden in de buurt). Naar als je les hebt, rijd je dan altijd in een groep?
Dan is het misschien een optie om privéles te nemen (dan ben je ook alleen immers).

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 19:05

diana schreef:
ik denk dat je gewoon geduld moet hebben,niet boos worden (te boos).
waarom doet ze dat?(mischien bang) en dan gerust stellen,niet meteen slaan enz,want dan word het alleen maar erger.
eerst even oefenen met wandellen aan de hand.
halt =halt doet ze dat belonen,doet ze dat niet:ruk aan het touw.
stap=stap,doet ze dat niet:klein tikje met de zweep op kont.
enz enz.

succ6



hij was vandaag gewoon weer in een goede bui Alles ging goed aan de teugel over het sprongetje heen langs anderen paarden en voor op hobbelen !! het ging gewoon SUPER Vandaag Schijnheilig . Ik snap neit waarom hij gister zo deed maar goed Verward
-xx-madieke

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 19:06

Mexx2 schreef:
daar heb jij ook weer gelijk in,maar dit is niet het 1e topic dat zijzelf begint,en daarna alles en iedereen begint af te z**ken ,die haar advies geeft!
vandaar mijn reactie!


WAAR SLAAT DIT OP?!?! DAT IS DUS NEIT WAR HOU DIE DINGEN VOOR JE OKE!
Huilen

Caira
Berichten: 26073
Geregistreerd: 20-07-02
Woonplaats: Schoorl

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-03 19:12

Nee, das zeker je alter-ego die al die vage berichten plaatst!

madiekjuh

Berichten: 328
Geregistreerd: 18-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-03 19:38

ik heb al gevraagd of mn profiel verwijderd kan worden dan kunnen jullie weer gewoon vedder gaan SORRY DAT IK ZO HEB GEDAAN OKE?!?!

rifraf

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-03 14:55

hallo daar allemaal waarom geven jullie dat meisje zulke stomme antwoorden zij vraagt gewoon iets en als jullie daar geen antwoord op weten ga dan niet elke keer zeggen dat ze een andere instructeur moet hebben dit slaat nergens op en dit is haar vraag ook niet. als haar zus haar les geeft en niet weet hoe ze het aan moet pakken dan kan ze dat toch gewoon vragen of is vragen verboden!!!!!!

theunissen
Berichten: 55
Geregistreerd: 02-01-02
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 17:49

Een vriennetje van mij.
Heeft ook zo'n pony.
Als de pony al een keer hetzelfde doet dan begint ie te bokken en te steigeren en allerlij andere fratsen.
ze moest de pony aan niks laten denken anders was het weer raak.
ik zou zeggen de hele tijd bezig zijn.

Miessie

Berichten: 45
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:27

misschien moet wat vaker afwisselen, longeren/springen/buitenrijden en meer van dat soort dingen. Sommige paarden/pony's hebben genoeg van altijd maar dressuur rijden en heeel af en toe een sprongetje. Ik ken verschillende paarden die door afwisseling veel makkelijker zijn gaan lopen.
Succes

RodeoGirl

Berichten: 2934
Geregistreerd: 24-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 18:43

rifraf schreef:
hallo daar allemaal waarom geven jullie dat meisje zulke stomme antwoorden zij vraagt gewoon iets en als jullie daar geen antwoord op weten ga dan niet elke keer zeggen dat ze een andere instructeur moet hebben dit slaat nergens op en dit is haar vraag ook niet. als haar zus haar les geeft en niet weet hoe ze het aan moet pakken dan kan ze dat toch gewoon vragen of is vragen verboden!!!!!!


Zij vraagt toch wat ze er aan moet doen???
De bokkers kunnen toch achter de pc niet zien wat er psies met haar shet aan de hand is dus!
En de bokkers denken gewoon een andere instructeur nemen en dat zeggen ze...Word dat mens kwaad!!!...Ze helpen haar alleen maar hoor!!!.....Sjemig Boos! Het zijn toch geen domme antwoorden!!!

Enne Madiekjuh:
Als je hoog rijd dan betekend het niet dat je les kan geven...Als je een diploma hebt en er echt voor geleerd hebt weet je pas zeker dat iemand goed les geeft...
Je zus kan misschien goed les geven maar zoals ik begrepen heb rijd je in een groep?
Misschien kan je zoals de andere bokkers al zeiden af en toe eens priveeles van haar krijgen....

animals
Berichten: 3343
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: 't Harde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:04

Les nemen zal helpen ja maar ja je zus geeft je dus wel les is er missschien iets met zijn lichaan waar hij pijn heeft ofzo...BV rug,buik,gebid enzo...

Het kan natuurlijk ook zo zijn dat hij je aan het uitproberen is dat zou oook kunnen! Schijnheilig

Jnien

Berichten: 2373
Geregistreerd: 16-08-03
Woonplaats: somewhere in limburg (NL)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 19:12

Tja.. das waar.. je kan nog zo hoog rijden.. lesgeven is een vak apart!

Maarre, wat zegt je zus je precies? Wat moet je doen als hij zo doet?
Probeer in ieder geval rustig te blijven, maar straf hem waar nodig.
En met straffen bedoel ik niet afrossen! Consequent blijven!
Succes!

rifraf

Berichten: 32
Geregistreerd: 01-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:17

RodeoGirl"]
[quote="rifraf schreef:
hallo daar allemaal waarom geven jullie dat meisje zulke stomme antwoorden zij vraagt gewoon iets en als jullie daar geen antwoord op weten ga dan niet elke keer zeggen dat ze een andere instructeur moet hebben dit slaat nergens op en dit is haar vraag ook niet. als haar zus haar les geeft en niet weet hoe ze het aan moet pakken dan kan ze dat toch gewoon vragen of is vragen verboden!!!!!!


Zij vraagt toch wat ze er aan moet doen???
De bokkers kunnen toch achter de pc niet zien wat er psies met haar shet aan de hand is dus!
En de bokkers denken gewoon een andere instructeur nemen en dat zeggen ze...Word dat mens kwaad!!!...Ze helpen haar alleen maar hoor!!!.....Sjemig Boos! Het zijn toch geen domme antwoorden!!!

Enne Madiekjuh:
Als je hoog rijd dan betekend het niet dat je les kan geven...Als je een diploma hebt en er echt voor geleerd hebt weet je pas zeker dat iemand goed les geeft...
Je zus kan misschien goed les geven maar zoals ik begrepen heb rijd je in een groep?
Misschien kan je zoals de andere bokkers al zeiden af en toe eens priveeles van haar krijgen....
[/quote]als jij een probleem heb en jij krijgt alleen maar te horen dat je een andere instrukteur moet zoeken en niet gewoon een antwoord op je vraag ja dan zijn dat wel domme antwoorden . want zou jij het leuk vinden om dat de hele tijd te lezen terwijl je er alles aan probeerd te doen om het goed te krijgen nee dat zou jij ook niet leuk vinden Boos!

KiWiKo

Berichten: 51672
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Killstraight

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-03 22:21

misschien is dat wel het antwoord op de vraag............ ooit daar wel eens over nagedacht?