Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

._Caitje__ schreef:Vertel mij dan maar hoe ik dan stelling moet vragen.
Het is fantastisch dat ie op m'n zit reageert als k naar een andere kant wil. Maar zonder buiging is dat niet de goede manier.
Misschien niet duidelijk van mij. Dan heeft ie wel een goede buiging door heel zijn lichaam. Maar dan komt hij dus naar binnen en reageert dus niet op mijn been._Caitje__ schreef:Met druk op teugels bedoel ik eigenlijk ook hand opzijMisschien niet duidelijk van mij. Dan heeft ie wel een goede buiging door heel zijn lichaam. Maar dan komt hij dus naar binnen en reageert dus niet op mijn been.
Mijn instructrice heeft idd ook uitgelegd wanneer het het goede moment is om been te geven. Maar dat gaat ie sneller en niet opzij.
_Caitje__ schreef:Paard is scheef, klopt. Maar hij wijkt wel voor eenzijdige kuitdruk. Alleen niet als er een teugelhulp bij komt, naar de andere kant en niet met buiging.
Op zweep reageert ie niet echt, dus dan zou je echt moeten slaan voor een reactie.
Dus bijv. stelling naar rechts, m'n handen naar links brengen?
_Caitje__ schreef:Met druk op teugels bedoel ik eigenlijk ook hand opzijMisschien niet duidelijk van mij. Dan heeft ie wel een goede buiging door heel zijn lichaam. Maar dan komt hij dus naar binnen en reageert dus niet op mijn been.
Mijn instructrice heeft idd ook uitgelegd wanneer het het goede moment is om been te geven. Maar dat gaat ie sneller en niet opzij.