Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
xxemmely schreef:Ik heb ook zo'n verzorgpaard gehad! Was erg dominant en tijdens het rijden luisterde ze bijna nergens naar. Ik heb haar heel vaak gelongeerd en ook veel vertrouwings oefeningen gedaan zoals een join-up. Omdat het zo'n dominante merrie was moest ik haar kunnen laten zien dat ik de baas over haar was maar dat ze me wel kon vertrouwen. Weet natuurlijk niet of dit ook zo met jou verzorgpony is maar zou het zeker proberen als ik jou was!
xxemmely schreef:Ik heb ook zo'n verzorgpaard gehad! Was erg dominant en tijdens het rijden luisterde ze bijna nergens naar. Ik heb haar heel vaak gelongeerd en ook veel vertrouwings oefeningen gedaan zoals een join-up. Omdat het zo'n dominante merrie was moest ik haar kunnen laten zien dat ik de baas over haar was maar dat ze me wel kon vertrouwen. Weet natuurlijk niet of dit ook zo met jou verzorgpony is maar zou het zeker proberen als ik jou was!
xxemmely schreef:Wow waarom oppeens die aanvallende reacties... :S
Jullie weten amper iets van mij en dat paard en hoe het tussen ons ging.
En mijn instructrice adviseerde me dat en heeft me er een paar keer mee geholpen in het begin.
Het heeft zeker geholpen tussen dat paard mij en ik ben blij dat ik uiteindelijk wel fatsoenlijk alles met haar kon doen!!
Ik heb haar niks gedwongen en ben ook niet uren doorgegaan of iets...
Spijtig dat mensen toch iets te snel
conclusies trekken zonder er ooit maar iets van gezien te hebben of de echte feiten weten..